A ma nyíló Art and Antique kiállítás és vásár Magyarország legnagyobb klasszikus és kortárs képzőművészeti eseménye. A művészeti seregszemlén a Neves Kortárs Galéria művészeként a maglódi Bors Györgyi is részt vesz. A budapesti Bálnában (IX. ker., Fővám tér 11–12.) megrendezett kiállításon február 6–9. között a galéria 29-es standján láthatók Bors Györgyi művei is. Diákok ingyenesen látogathatják a tárlatot, míg a 4000 Ft-os belépőjegy ára a pénteken 17, szombaton 11, 15 és 17, vasárnap 11 és 15 órától sorra kerülő tárlatvezetések díját is magában foglalja.
A Neves Kortárs Galéria honlapja így mutatja be a maglódi művészt: „A Balaton közelében, Tapolcán született 1977-ben. 8 évesen nővérével állami gondozásba kerültek. Ekkor kezdett a művészet felé fordulni. A művész által megélt elveszettség és gyökértelenség, valamint a gyógyító és transzformáló hatású alkotófolyamat összekapcsolása indította el az Egyetemes Önreflexió alkotóprogramjának érzelmekkel fűtött kidolgozása irányába.
Bors képein bonyolult térbeli formák és síkok rendszere lebeg egy adott színből levezetett színskála előtt. A lebegtetés a konstruktivista és szuprematista művészet vívmánya, melyek a síkgeometrikus alkotásaiknak térbeli illúziót adtak, emellett a két -izmus által hirdetett egyetemesség eszméjét is támogatták. A Bors Györgyi által megteremtett közeg szerepe is ugyanez, vagyis a fő motívum vagy motívumfüzér által hordozott üzenetet hívatottak egyetemes rangra emelni eme időtlenségben lebegtetett, de lágy líraisággal kifejezett térillúzió által. A kompozíció alapját minden esetben mérnöki pontossággal megfogalmazott térgeometriai alakzatok és látszólag kiterjedés nélküli síkok alkotják, valamint bizonyos sorozatokon lírai megmunkálású informel felületek vagy motívumok lágyítják a precíz térgeometria kemény éleit, hűvösségét. A térgeometria ezen »élessége« Bors esetében utal az élet veszélyeire, a fenyegetettség érzésére is. A jelentéstartalom azonban nem áll meg ennél, hiszen a vászonra felvitt geometria által teremtett rend és rendszer a rendezettségbe vetett hitet és reményt árasztja magából. A gömb gyakori alkalmazása már túl mutat ezen, a gömb felülete felfogható az emberi létezés teljes palettájaként, testként szemlélve pedig a tökélesség szimbólumaként is, mely sok esetben, mint az üzenet kiinduló- vagy végpontjaként kerül megfogalmazásra Bors által.”
Bár Bors Györgyi 2020 óta több csoportos kiállításon vett részt például Budapest, Győr, Debrecen és Nagykanizsa mellett Hong Kongban, Londonban, New Yorkban is, Maglódon erre még nem került sor. A nagyállomásnál lévő vasúti átjáróban azonban két többméteres szekkója áll a maglódi szabadtéri tárlat kincseként, ahol egykori mestere, Gasztonyi Kálmán őt magát is megörökítette alkotás közben.
Bors Györgyivel és Gasztonyi Kálmánnal páros interjú olvasható „A vágányok ALATT, kérjük, vigyázzanak! – A falfestményeket, mint üveggolyót, megkapod” címmel a Maglódi Kifestő – Aluljáró Művészet közösségi oldalon (2022. szept. 1.: https://www.facebook.com/profile.php?id=100084836889504).
Bors Györgyi önmagáról, művészetéről, technikáiról vall: https://art-xmedia.hu/TV/ARTBORZE/BORS%20GYORGYI/index.html

Bors Györgyi két szekkója a maglódi vasúti átjáróban (a két kép között az egykori mester, Gasztonyi Kálmán alkotása Kállai Pálról és Domján Editről, illetve Bors Györgyiről)